Forever Young

A Thousand Years
Thursday 23 February 2012 ? 0 Atashinchi ?

Satu ribu tahunyang lebih ribu,
seribu kali juta pintu ke keabadian
Saya mungkin telah hidup seribu nyawaseribu kali
Satu tangga belokan tidak berkesudahan memanjat
Ke menara jiwa-jiwa
Jika ia mengambil masa seribu tahun lagiseribu peperangan,
Menara meningkat pada lantai pasti terdapat di angkasa
Saya boleh menumpahkan juta lagi air matasejuta nafas,
Satu juta nama tetapi hanya satu kebenaran untuk menghadapi

Satu juta jalansatu juta kebimbangan
Satu juta mataharisepuluh juta tahun yang tidak menentu
Saya boleh bercakap juta pembohonganjuta lagu,
Satu juta hak, juta salah dalam imbangan ini masa
Tetapi jika ada kebenaran tunggalcahaya tunggal
Satu pemikiran tunggalsingular sentuhan dari limpah
Kemudian selepas ini titik tunggalapi tunggal ini,


Saya masih menyayangi anda
Saya masih mahu kamu
ribu kali misteri terungkap diri
Seperti galaksi di dalam kepala saya

Saya mungkin dihitungsaya mungkin tidak bersalah
Saya boleh tahu banyak perkarasaya mungkin jahil
Atau saya boleh menunggang dengan raja-raja dan menaklukitanah banyak
Atau memenangi dunia ini pada kad dan biarkan ia berdua tangan saya
Saya boleh menjadi makanan meriammemusnahkan beribu-ribu kali
Dilahirkan semula sebagai kanak-kanak bernasib untuk mengadilijenayah lain
Atau memakai jubah ini jemaah hajiatau menjadi seorang pencuribiasa
Saya telah disimpan ini iman tunggal, saya tapi satu kepercayaan

Saya masih menyayangi anda
Saya masih mahu kamu
ribu kali misteri terungkap diri
Seperti galaksi di dalam kepala saya
Atas dan ke atas misteri berehat diri



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction